Tuesday 29 December 2015

dua individu

agak2 kalau ada dua orang lelaki dalam hidup korang, mana satu yang korang pilih? mereka datang dalam satu masa, cuma mereka adalah dua iindividu yang berbeza. amat tidak wajar sekiranya kamu bersikap tidak setia pada yang satu. cuma, aku keliru. aku harap tuhan bantuu aku membuat keputusan. atau aku selayaknya tidak dipilih oleh kedua lelaki tersebut kerana sikapku? entahlah hati, entahlah jiwa. keliru rasanya membuat pilihan.

bak kata pepatah, diluah mati emak, ditelan mati bapak. eh, betul ke? ke terbalik ntah? ehm, pape jelah. aku nak menulis, tapi malas nak menulis. assignment lecturer tinggalkan ada. agak banyak untuk disiapkan. tapi ntahlah, tiada jiwa nak siapkan.

ingat nak revie satu product harini. tp skrg duduk depan komputer office. jadi, aku malas nk bluetooth personal picture masuk dlm komputer ni. kalau dlm laptop aku sendiri xpelah jugak.

dahlah cukuplah. malas nak tyoe dah. idea xde

1 comment:

  1. Watch the Sega Genesis Videoslot on Vimeo
    Watch the Sega Genesis video game The Lion King in your browser. To view the original video, please enable JavaScript. This page is youtube to mp4 offline and unavailable.

    ReplyDelete